„Rīgas satiksme” saka “Paldies!” saviem klientiem
Mēneša laikā tiek pārvadāti vidēji 12 miljoni pasažieri un saņemti aptuveni 40 tūkstoši klientu pieteikumi, kas ietver informatīvos jautājumus, sūdzības, priekšlikumus un pateicības. Ņemot vērā klientu pieteikumus, ir veiktas dažādas izmaiņas gan biļešu klāstā, gan sabiedriskā transporta plūsmā, gan klientu apkalpošanā. Viens no realizētajiem klientu ieteikumiem ir 58. autobusa maršruta ieviešana, kas kursē no Purvciema līdz Vecmīlgrāvim.
Sabiedriskajā transportā izvietoti plakāti, kuros redzamas pasažieru rokas, sākot no mazākajiem braucējiem līdz pat senioriem, kas jau gadu desmitus izmanto Rīgas sabiedrisko transportu. Plakātos redzamās rokas reprezentē dažādās pasažieru grupas, kas pārvietojas ar sabiedrisko transportu. Kampaņas materiāli izvietoti tramvajos, trolejbusos un autobusos.
Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos „twitter”, „facebook”, „draugiem.lv”.